[Java lista] JBoss profiling

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Júl. 7., H, 23:53:59 CEST

On Mon, 07 Jul 2008 21:54:19 +0200
Böszörményi Péter <zmblevlist at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Volt egy probalkozas TPTP-vel de itt vagy az agent controller
> segfaultolt, vagy a jvm panaszkodott, hogy nem tud valamit inicializalni

Ez azt jelenti, hogy a JVMPI nem ment, vagy az eclipse oldal hibazott?
Mert ha ott volt a gond, akkor a netbeansben eleg jo profiler van.

> Letezik valami ingyenes (ez sajna kovetelmeny) profiler tool, ami
> tavoli JBosst tud nyuzni (ejb-k, webappok)? Ha nem van, akkor van
> valami ertelmes megoldas arra, hogy a lassu kodreszleteket kiszurjem
> (azon kivul, hogy loggolok mindent).

Ugy emlekszem, hogy 1-2 eve lattam a Suntol egy kifejezetten nem
JVMPI-re, hanem bytecode piszkalasra epulo megoldast (talan a
dev.java.net-en), de most nagyon nem talalom. Ha erre lenne szukseged,
akkor megnezem meg a regi munkahelyi bookmarkjaim kozott is.

  atleta