[Java lista] JBoss profiling

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2008. Júl. 8., K, 08:39:12 CEST

On 7/7/08, Marai Laszlo <lists at atleta.hu> wrote:
> On Mon, 07 Jul 2008 21:54:19 +0200
> Böszörményi Péter <zmblevlist at gmail.com> wrote:
>
>   Hali!

> Ez azt jelenti, hogy a JVMPI nem ment, vagy az eclipse oldal hibazott?
> Mert ha ott volt a gond, akkor a netbeansben eleg jo profiler van.

No, a menet a kovetkezo volt: Lehuztan eclipse oldalarol az agent
controllert, a doksija alapjan bealitottam a kornyezti valtozokat.
Ekkor - ha el akartam inditani az agent controllert - egy
libstdc++6... libet hianyolt, es nem indult el. Leszedtem a stabil
agbol a debet (testingbe nem talaltam), felraktam. Ezutan elinditva a
controllert, dobta a segfaultot. A jvm gondolom azert panaszkodott,
mert nem tudott a controllerrel beszelni. De lehet, hogy csak en
benazok jo sokat.

> Ugy emlekszem, hogy 1-2 eve lattam a Suntol egy kifejezetten nem
> JVMPI-re, hanem bytecode piszkalasra epulo megoldast (talan a
> dev.java.net-en), de most nagyon nem talalom. Ha erre lenne szukseged,
> akkor megnezem meg a regi munkahelyi bookmarkjaim kozott is.

Hat, ha van ra ket szabad perced, akkor azt megkoszonnem.