[Java lista] JBoss profiling

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2008. Júl. 8., K, 11:36:36 CEST

On 7/8/08, Marai Laszlo <lists at atleta.hu> wrote:
> On Tue, 8 Jul 2008 08:39:12 +0200
> "Böszörményi Péter" <zmblevlist at gmail.com> wrote:
>
>   Hali!

> Na, hat ez ugy hangzik, hogy az eclipse-es cuccal volt a gond. Akkor a
> legegyszerubb megnezni egy masik profiler GUI-t, akar a legegyszerubbet,
> amit gyors felrakni es kiprobalni. Ha az megy, akkor probalkozhatsz a
> netbeansszel.

Ja, NetBeansbe mar kozben sikerult lelket verni.

> Ez viszont eleg gyanus. Mi volt pontosan az a lib? Visszaraktal egy
> testingre egy regebbi libstdc++-t? Nem lehet, hogy eleg lett volna egy
> symlink a meglevo libre? Eleg valoszinu, hogy ez okozza a problemat.

Erre en is gyanakodtam. A file, amit hianyolt:
libstdc++-libc6.2-2.so.3. Ez testingben egyik csomagban se nem van. A
stableben ott van, viszont ott csak 64 bites arch-hoz. Azert furcsa,
mert otthon 32bites gepem van, es ahhoz tartozo agent controllert
toltottem le (vagy ezek szerint nem?)