[Java lista] JBoss profiling

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Júl. 8., K, 12:07:45 CEST

On Tue, 8 Jul 2008 11:36:36 +0200
"Böszörményi Péter" <zmblevlist at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Ja, NetBeansbe mar kozben sikerult lelket verni.

Hat az jo hir.

> Erre en is gyanakodtam. A file, amit hianyolt:
> libstdc++-libc6.2-2.so.3. Ez testingben egyik csomagban se nem van. A

Megneztem nalam (szinten testing) egy symlink:
lrwxrwxrwx 1 root root 31 Dec  9  2006 /usr/lib/libstdc++-libc6.2-2.so.3
-> libstdc++-3-libc6.2-2-2.10.0.so

Igy szokott lenni, ezek binarisan (ABI) kompatibilis verziok (ha
jol emlekszem amig a pont utani szam nem valtozik, addig binarisan
kompatibilis, ha a pont elotti szam is valtozik akkor mar forras szinten
sem).

> stableben ott van, viszont ott csak 64 bites arch-hoz. Azert furcsa,

Na hat akkor azert ezen ne lepodjunk meg annyira, hogy a 32 bites
kerneleddel hasraesik a 64 bites libstdc++ :).

> mert otthon 32bites gepem van, es ahhoz tartozo agent controllert
> toltottem le (vagy ezek szerint nem?)

Flame: Na ez a szep az eclipse fele megoldasokban. Total foloslegesen
kavarnak be a hordozhatosagnak plusz nativ libekkel.

  atleta