[Java lista] Külső eszközök vezérlése PC-n

Verhás Péter peter at verhas.com
2008. Júl. 14., H, 12:27:11 CEST

Ez miért Java egyébként? De a válasz:

http://invitel.hu/wolf/egyeb.htm

STORY:

Sok éve vettem tőlük RS-232 kapcsolót, mert nem működött rendesen az
ADSL, Ă©s Ăşgy kifagyott a modem, hogy fizikailag resetelni kellett
(modemcsere előtte X-szer). Amikor ezt már naponta 20-szot eljátszottam
vettem egy ilyen eszközt, mögé egy 486-os Linux notebook-ot, egy kis
scriptet, és ha úgy érezte, hogy nagyon nem megy a háló, akkor resetelte
a modemet, ha akkor se ment, akkor egyszerre a modemet meg a router-t
is. Amikor visszajött a háló, akkor küldött egy email formalevelet a
T-Online-nak hibajelentésként, hogy mikor ment el a hálózat, resetelni
kellett a modemet, mikor, hányszor, mikor jött vissza a kapcsolat, és
hogy pillanatnyilag hogy áll az én mérésem szerint az SLA-juk.

Volt olyan nap, hogy 200 levelet küldött.

Ezt követően megjavult.

Biztos csinálnak USB-set is. Nagyon készségesen kiszolgáltak.

PĂ©ter