[Java lista] Külső eszközök vezérlése PC-n

Laszlo Merenyi meri at merysoft.hu
2008. Júl. 14., H, 08:41:46 CEST

Sziasztok!

Tudnátok-e ajánlani olyan PC-hez csatlakoztatható HW-t, amely alkalmas
lenne néhány (5-10) törpefeszültségű áramkör be/kikapcsolására, hobby
célból? Nem kell analóg vezérléssel bírnia, elég, ha on/off állapotokat
el lehet vele érni.

Régebben csináltam multiplexert párhuzamos portra, de mivel a laptopokon
ilyen port már nincs, ezért valamilyen USB-s csatolófelületre gondoltam.
Mivel java-ból szeretném vezérelni, ezért kéne hozzá valamilyen natív
library Windows-ra.

Persze vannak pl. USB-LPT meg USB-serial átalakítók, de kíváncsi lennék,
milyen más lehetőségek vannak, ezért minden ötletet, tapasztalatot
szívesen fogadok!

Üdv:
  -meri