[Java lista] Log4j file elemzese

Stef stefhun at gmail.com
2008. Júl. 18., P, 22:11:46 CEST

Szia!

Koszi a valaszt.
A perl-el az a bajom, hogy kimaradt az eletembol... nem akartam sok idot
belefeccolni (ertsd programozni). Ugy gondolom mar mas is talalkozott ezzel
a problemaval, hatha van kesz megoldas... konnyebb a keszt varni :)

Egyebkent: konfiguralt mar valaki log4j-t ugy, hogy adatbazisba logoljon es
a kulon-kulon oszlopokba, tehat ne egybe omlesztve?
Kornyezet: tomcat vagy jetty + webapp (tapestry)

Stef