[Java lista] Log4j file elemzese

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Júl. 18., P, 23:04:41 CEST

On Fri, 18 Jul 2008 22:11:46 +0200
Stef <stefhun at gmail.com> wrote:

  Hali!

> A perl-el az a bajom, hogy kimaradt az eletembol... nem akartam sok idot
> belefeccolni (ertsd programozni). Ugy gondolom mar mas is talalkozott

Nem kell ehhez perl, a kulcsszo igazabol a regex. Szurest, adatkiemelest
eleg jol meg tudod vele oldani, es igazabol nincs tul nagy kulonbseg
barmylyen nyelven implementalod a dolgot (python, java esetleg
jython :) ).

> ezzel a problemaval, hatha van kesz megoldas... konnyebb a keszt
> varni :)

Ha nem akarsz tul altalanos dolgot (pl. a pattern alapjan legeneralni a
regexet), akkor ez nehany tiz sor szinte barmelyik script nyelvben
(javaban meg mondjuk ketszer annyi).

Egyebkent mit ertesz szinezes alatt? Log4j-hez vannak GUI log
megjelenitok sajat (vagy socket) appenderrel. Nem lehet, hogy azok
tudjak, ami neked kell? En a chainsaw-t hasznaltam regebben, ha jol
emlekszem: http://logging.apache.org/chainsaw/index.html . Azt irjak XML
formatumot meg adatbazist tud utolag olvasni. (Ezt meg a chainsaw
elobanyaszasa kozben talaltam, ugy nez ki ez inkabb a log file-okra van
kihegyezve: http://mindtreeinsight.sourceforge.net/ )

  atleta