[Java lista] Hibernate+Postgresql delete cascading

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Júl. 19., Szo, 17:07:37 CEST

Halihó!

zamek ezt írta:
> mert nem akartam ezert feltelepiteni a glassfish-t.

  A Glassfish annyiban érintett, hogy képes JPA-ra, és a JPA provider a
TopLink alatta.

> Legalabbis ugy tunt, hogy az annotacios modszerhez az is kell.

  Nem kell. Hibernate is képes JPA-ra, lévé ő is JPA provider.

> Annotacioval tudsz mutatni egy mukodo peldat?

  @OneToMany(mappedBy = "article", cascade=CascadeType.REMOVE)
  public Set<ArticleSection> getSections()
  {
    return this.sections;
  }

  Ez a javaforum.hu-n a cikkek entitása, ahol a fejezetek törlődnek, ha törlök
egy cikk (Article) entitást.
  Itt a teljes entitás (még nincs minden commit-olva):
<https://svn.javaforum.hu/svn/javaforum20/trunk/JavaForum2.0/JavaForum2.0-interfaces/src/java/hu/javaforum/entities/portlets/Article.java>

  PS: Érdekel esetleg valakit a portál fejlesztése? Itt egy kevés információ:
http://traq.javaforum.hu/jira/browse/JFPORTAL
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor