[Java lista] Hibernate+Postgresql delete cascading

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2008. Júl. 21., H, 14:10:28 CEST

hello,

Sikerult annotations-szal generalni a ddl-t, tenyleg kenyelmesebb:)

Viszont adodott egy ujabb problema. Futas kozben hogyan tudom inicializalni a
hibernate-et?

Eddig volt egy hibernate.cfg.xml, amiben le voltak irva az egyes
class-ok, a sajat nev.hbm.xml formatumban.

Eddig egy SessionFactory-val dolgoztam, amit egy
org.hibernate.cfg.Configuration buildSessionFactory() metodusa szolgaltatott.

Most a hibernate.cfg.xml helyett a persistence.xml van, a class hbm.xml -ek
nincsenek, mivel a class kodjaban vannak a definiciok, ill.
persistence.xml-ben fel vannak sorolva a class-ok.

A mintapeldaban egy EntityManagerFactory szerepel, amibol EntityManager lesz,
ennek viszont nincsenek olyan metodusai, mint a Session-nek es ha megprobalom
inicializalni  az EntityManagerFactory emf =
Persistence.createEntityManagerFactory("testproject")-el, kapok egy jo nagy
kover exception-t:
No Persistence provider for EntityManager named testproject

Hogy tudok most eloallitani egy SessionFactory-t?
Hangsulyozom, hogy swing-es kliens alkalmazasrol van szo, nem ejb-rol!

--
 koszi,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu