[Java lista] HTML parser

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2008. Júl. 23., Sze, 13:50:27 CEST

Sziasztok,

kipróbáltam néhány html megjelenítőt, és egy sem jó. A problémám az, hogy a velocity template-ből készül egy html file, amit meg akarok jeleníteni. Ez akár jó nagy is lehet. A standard JTextArea teljesen jól megjeleníti (stíluslapostól, meg mindenestül), viszont a html document példány nagyságrendileg 100 mega memóriát zabál fel (elemzőfa, meg minden). Ettől jó lassú is lesz. Nekem egyik sem jó. Ismer valaki olyan (lehetőleg free) html megjelenítőt, amely keveset eszik, cserébe fürge is?

Egyéb constraint: olyan kell, amelyik swing-es ablakban meg tud jelenni, és valamilyen event-et generál, ha link-et akarnak benne követni (mert saját trükkös href protokolljaim vannak).

Előre is köszi,

Iván

Ivan KETLER
Project Coordinator
NetLine/Plan new GUI

Schedule & Revenue Management
Airline Management Solutions
Lufthansa Systems Hungaria

Hungary, 1123 Budapest, Alkotás u. 53.

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck