[Java lista] catalina.out limitálása

Mariák Kálmán sirkalmi at gmail.com
2008. Júl. 24., Cs, 15:23:51 CEST

Szervusztok!

A tomcat_home/logs/catalina.out file méretét szeretném korlátozni
maximum 10 MB-ban. Hogyan lehetséges ez?

A tomcat_home/conf/logging.properties és a
java_home/jre/lib/logging.properties körül kapirgáltam de nem jutottam
eredményre. Ha valakinek van kész megoldása akkor nagyon szivesen
veszem!
Próbálkoztam azzal is, hogy ezt a JULI-t amit a Tomcat használ
alapértelmezetten lecserélem log4j-re de elég sűkszavű a leírás nem
nagyon akart összejönni.
Eddig jutottam:
1.  létrehoztam a log4j.properties file-t a megfelelő helyre
2. letöltöttem a 1.2.x log4j és bemásoltam a megfelelő helyre
3. letöltöttem a tomcat forrását és megkerestem benne a extras.xml
filet.
4. ezt a pontot nem kellett végrehajtanom mert az általam letöltött
vezió már oda mutat amire le kellett volna cserélni a hivatkozást
Az ant-el mehívtam a commons-logging targetet a extras.xml-ben így
létrejött a output/extras/tomcat-juli-adapters.jar file
5. bemásoltam a megfelelő helyre
De ennek ellenére nem akar működni a dolog. Mit rontottam el vajon?

Válaszokat előre köszi!

sirkalmi