[Java lista] A synchronized mítosz

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Júl. 30., Sze, 11:20:02 CEST

Én azóta nem nagyon használok static dolgokat, mióta egyszer régen egy
DateFormat-ot egy servlet-ben static-ba tároltam, és havonta egyszer
dobott egy hibát, hogy ezt a format-ot nem tudja parse-olni, mert üres
a string. Persze az UI validátora nem engedett át üres string-et,
ezért nem értettük. Nem ez a probléma, csak hasonló, ugyanis a
DateFormat nem nagyon szinkronizált, lásd az API dokumentáció utolsó
sorát.

Viczi