[Java lista] A synchronized mítosz

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Júl. 30., Sze, 11:28:41 CEST

Halihó!

István Viczián ezt írta:
> Én azóta nem nagyon használok static dolgokat, mióta egyszer régen egy
> DateFormat-ot egy servlet-ben static-ba tároltam, és havonta egyszer
> dobott egy hibát, hogy ezt a format-ot nem tudja parse-olni, mert üres
> a string.

  De a servlet osztály összes példányváltozója "automatikusan" static, mivel a
servletből egy példány keletkezik mindössze, és az összes azon az egy
példányon szolgálódik ki. Tehát szálbiztosan kell a példányváltozókat
használni, például szinkronizált metóduson át írni őket... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor