[Java lista] Birt

Szűcs Tibor szucs.tibor at netmon.hu
2008. Jún. 5., Cs, 15:38:06 CEST

Tisztelt Lista!

A problémám a következő. Munkámhoz használnom kell a BIRT nevű "nagyszerű"
programot, és abban számlaképet kell előállítanom. Azon okból kifolyólag,
hogy a megrendelő előre gyártott sablonra akar nyomtatni számlát, és hogy a
számla tételek több oldalra is kiterjedhetnek, kerültem én azon bizonyos
testrész rossz oldalára.
A gondot az okozza, hogy minden előre gyártott formanyomtatvány alján csekk
található, amit ki kell töltenem. Az első oldalon maga a tényleges csekk
kell hogy szerepeljen, a többi oldalon viszont a csekket/csekkeket
érvénytelenítenem kell. Sajnos ez eddig nem jöttem rá, ezt hogyan lehetne
megoldani.

Minden segítséget előre is köszönök!

Üdv: Szűcs Tibor