[Java lista] Birt

Ferenc Boldog ferenc.boldog at gmail.com
2008. Jún. 5., Cs, 17:13:00 CEST

Szia,

Tudom, hogy ez nem a kozvetlen megoldas.
Ha tenyleg minden szamlaoldalon van csekk, akkor az cseppet sem
koltseghatekony megoldas.
Ugyanis, egy csekkes elorenyomott oldal sokkal (kb 5x) dragabb a csekk
nelkuli verziohoz kepest.
Erdemes lenne szerintem a megrendelo figyelmet erre felhivni, raadasul
igy te is jobban jarnal.
:)

Hulye kerdes, de most hogy neznek ki a szamlaoldalak (vazlatosan), itt
foleg az elso es a masik oldal kozotti kulombsegek miatt kerdem.

--
]-[appy