[Java lista] Birt

Szűcs Tibor szucs.tibor at netmon.hu
2008. Jún. 6., P, 09:44:53 CEST

Én is pont ezt próbáltam kifejteni a projektvezetőmnek, de állítólag
ragaszkodnak hozzá... no comment

Fejlécben vannak a céges illetve ügyfél adatok, ez minden oldalon
megjelenik. A törzsben vannak a számla tételek + összesítő. Gyakorlatilag a
törzs része az , ami dinamikusan változik, a többi fix. A láblécben vannak a
csekk adatok. Nincs is gond, ha minden oldalra ki kellene nyomtatni a
csekket, de kívánság szerint az első oldalon kell lennie a kitöltött
csekknek a többi oldalon lévő csekket pedig érvénytelenítenem kell. Ez az én
nagy problémám.