[Java lista] Birt

Ferenc Boldog ferenc.boldog at gmail.com
2008. Jún. 6., P, 10:46:02 CEST

Hali,

Erdemes lenne begyujteni par szolgaltato (net, aram, viz, gaz, stb..)
es megmutatni, hogy csak ti vagytok ilyen h****k :)
> Én is pont ezt próbáltam kifejteni a projektvezetőmnek, de állítólag
> ragaszkodnak hozzá... no comment

Na ez a masik pazalo resz, minden oldal fejlecebe az osszes adatot betolni...
Mintha nem jutna el a megrendelo agyaig, mekkora penzkidobas sok szamla eseten.
> Fejlécben vannak a céges illetve ügyfél adatok, ez minden oldalon
> megjelenik. A törzsben vannak a számla tételek + összesítő. Gyakorlatilag a
> törzs része az , ami dinamikusan változik, a többi fix. A láblécben vannak a
> csekk adatok.

Mar egy jo ideje ugyis ki akartam probalni melyebben a birt-ot,
ranezek en is hetvegen. Hatha sikerul kitalalni valami konkretat.
--
]-[appy
http://coffeshrub.blogspot.com