[Java lista] Birt

Andras Dobrosi andris at freemail.hu
2008. Jún. 6., P, 10:46:52 CEST

Nem ertem picit mi a gond. Magat a csekket is te nyomtatod? Vagy olyan
papirra lesz nyomtatva, amelyen van egy csekk es neked kell
kitoltened? Tulajdonkeppen az a kerdes, hogy honnan tudod, hogy
hanyadik oldalon jarsz?

Ha igen, akkor pl. JasperReports-ban van egy ilyen ha jol emlekszem:
$V{PAGE_NUMBER} - a teljes lapopk szama
$V{PAGE_COUNT} - a jelenlegi lap sorszama

Andris