[Java lista] Birt

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Jún. 12., Cs, 12:36:14 CEST

On Thu, 12 Jun 2008 11:10:25 +0200
Szűcs Tibor <szucs.tibor at netmon.hu> wrote:

  Hali!

> meg)  A másik az volt, hogy ha több oldalas a számla akkor írjam ki a
> részletezés aljára, hogy a számla a következő oldalon folytatódik,
> kivéve az utolsó oldalra. Na ehhez kellett volna tudnom, hogy hány
> oldalas a számla. Gyakorlatilag az előző probléma megfordításáról lenne
> szó. Itt akadtam el.

Bocs, nem figyeltem es azt hittem, hogy meg mindig az elsovel kuzdesz.
Akkor viszont mas megoldas nem nagyon van, mint ketszer vegigmenni rajta,
mivel csak a vegen derul ki, hogy hany oldalas es gondolom az egyszer
legenaralt oldalakhoz mar nem tudsz visszanyulkalni kesobb. Azert amit
irtam - ha nincs jobb - tovabbra is all: atereszted egy pdf
manipulatoron, es utolag piszkalod meg. Ebben az esetben pl. ugy, hogy
minden oldalra kiirod a report toolban, hogy a kovetkezo oldalon
folytatodik, aztan utolag leszeded az utsorol. De ez tenyleg csak akkor,
ha nem talalsz jobbat (mondjuk a ketszer legeneralasnal szerintem jobb,
mert biztosan kevesbe eroforras meg adatbazis igenyes).

  atleta