[Java lista] Birt

Laszlo Merenyi meri at merysoft.hu
2008. Jún. 12., Cs, 11:31:05 CEST

Ehhez altalaban aszt a megoldast hasznaljak, hogy vegigporgetik a
szamlat egyszer, hogy kideruljon, hany oldalas is lesz, majd meg
egyszer, ekkor mar felhasznalva az igy megszerzett adatokat. Kicsit
strapas lehet, de mas megoldast nem latok (hacsak nincs valami olyasfele
"flag", ami az utolso oldal eseteben bebillen, es ez elcsipheto valahogyan)

-meri