[Java lista] Birt

Szűcs Tibor szucs.tibor at netmon.hu
2008. Jún. 12., Cs, 11:10:25 CEST

A kiinduló probléma az volt, hogy ha egy számla több oldalas, akkor az
elsőre nyomtassak csekket a többire érvénytelenítőt, ezt már megoldottam.
(Scriptben egy riport paraméter értékét növelem, és ehhez kötöttem, hogy
mikor melyik csekkforma (érvényes/érvénytelen) jelenjen meg)  A másik az
volt, hogy ha több oldalas a számla akkor írjam ki a részletezés aljára,
hogy a számla a következő oldalon folytatódik, kivéve az utolsó oldalra. Na
ehhez kellett volna tudnom, hogy hány oldalas a számla. Gyakorlatilag az
előző probléma megfordításáról lenne szó. Itt akadtam el.