[Java lista] Elektronikus formanyomtatvány

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Jún. 9., H, 14:45:36 CEST

Igen, ez nagyon meggyőzőnek hangzik. Van benne éles tapasztalatotok,
élesben munkára sikerült már fognotok? Mekkora mennyiségű űrlappal,
milyen bonyolultságúakkal, stb.? Kicsit félek az ekkora űrhajóktól. A
különböző al-táblázatoknak a kitöltési lehetősége nagyon fontos, azt
is kezeli? Hogyan lesz a kitöltött űrlapból adatbázis rekord
(mapping)? Programozói tudás nélkül összeállíthatóak a kérdőívek?

Viczi