[Java lista] Elektronikus formanyomtatvány

Zsombor gzsombor at gmail.com
2008. Jún. 9., H, 11:55:07 CEST

2008/6/6 István Viczián <viczian.istvan at gmail.com>:

> Ăśdv,
>
> Lehet, hogy kicsit off. De ha Java-s, akkor csak örülök.
> Adott egy feladat, miszerint találni kell egy lehetőleg szabványos,
> nagytudású, nagy mennyiségű adatot kezelni képes formanyomtatvány
> tervező, kitöltő és elektronikusan fogadó alkalmazást, mellyel
> lehetséges programozói kapacitás nélkül kérdőíveket tervezni,
> kitölteni és feltölteni, majd feldolgozható formátumba, lehetőleg a
> végén adatbázisba feltolni. Szokásos követelmények: akár 50 oldalas
> kérdőív, akár 50 darab különböző formátumú gyermek tábla (több szinten
> [...]

Pár évvel ezelött volt szerencsém egy ilyen projektben részt venni,
amennyire tudom ĂĽzleti szempontbĂłl a kliensnek sikeres lett, de amĂşgy minden
téren bukó volt, kezdve ott, hogy ragaszkodott a kliens a webes felülethez -
még az AJAXozás elött, így 5-10 másodpercenként kellett egy 60-100K-s oldalt
újra generálni, aztán persze voltak tervezési problémák is - pl olyan XML
dokumentumok adatbázisban való tárolása, ami más PK-kra is tartalmaz
hivatkozást, egyértelmüen elszúrt ötlet volt az eredeti alkotóktól.
 AmĂşgy nem volt rossz kis program :) Sem nem gyors nem volt, sem nem
skálázható, de legalább sok memóriát foglalt :)

ĂĽdv
 Zs