[Java lista] Elektronikus formanyomtatvány

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Jún. 9., H, 14:40:17 CEST

Üdv,

azért ettől függetlenül remélem a probléma megoldható. :) Az XML
formátumban való megadása mind a kérdőívnek, mind az adat
visszajutásának szinte biztos (ha nem valami PDF alapú megoldás lesz),
így adódik a kérdés, hogy az XML adatbázisba töltését hogyan lehet a
legszebben megvalósítani. Persze vannak mindenféle binding technikák,
akinek ezekkel van tapasztalata, meghallgatom, de itt a lényeg, hogy
ezeket a binding-okat az űrlap szerkesztőben lehessen megadni, vagy
akár a sémát ez alapján lehessen kigenerálni. Ehhez meg annyira ne
kelljen programozói tudás. Nem megoldás külön "loader"-ek írása minden
új űrlap esetén.

Ha magánban megírnád, hogy hol futott a projekt (ha nem is konkrétan
melyik cégnél, hanem milyen szektorban), ígérem nem adnám tovább. :)

Viczi