[Java lista] XML attribútum default értéke DTDben

Zsolt Czinkos czinkos at gmail.com
2008. Jún. 9., H, 16:24:04 CEST

Szia

Nem tudom az IE hogyan működik, de ez a parser dolga. Az XML áll
mindenféle részekből, itt-ott, amiből a parser felépíti az XML
dokumentumot. Az az XML dokument már tartalmazza a default attribute
értéket.

Pl egy gyors teszt:

<!DOCTYPE html [
 <!ELEMENT item (#PCDATA)>
 <!ATTLIST item class CDATA "tab">
]>

<item />
<item class="valami" />
<item class="" />

---------------
egy egyszerű xsl:

<xsl:transform version="2.0"
       xmlns:xsl="http://www.w3.org/1999/XSL/Transform">

<xsl:output method="text" />

<xsl:template match="item">
  ITEM: class='<xsl:value-of select="@class" />'
</xsl:template>

<xsl:template match="text()" />

</xsl:transform>

Az eredmény:

  ITEM: class='tab'

  ITEM: class='valami'

  ITEM: class=''

Ott a default 'tab' az elsőnél. Ez java alatt készült. Meg kell nézni,
hogy az a parser, amit a böngészőben van, mit tud, mit nem.

üdv

czinkos