[Java lista] XML attribútum default értéke DTDben

Vig Balázs balazs.vig at dataexplorer.hu
2008. Jún. 9., H, 16:52:29 CEST

Szia!

Kösz a választ, ez rávezetett egy jó megoldásra: betöltök egy xml parsert, és azon keresztül érem el az adatokat:

  try //Internet Explorer
  {
    xmlDoc=new ActiveXObject("Microsoft.XMLDOM");
    xmlDoc.loadXML(xmlHttp.responseText);
  }
  catch(e)
  {
    try //Firefox, Mozilla, Opera, etc.
    {
      var parser=new DOMParser();
      xmlDoc=parser.parseFromString(xmlHttp.responseText,"text/xml");
    }
    catch(e)
    {
      alert(e.message);
      return;
    }
  }

Én kis naív azt feltételeztem, hogy a responseXML is rendesen használható xml-t ad... :(

VigB