[Java lista] Elektronikus formanyomtatvány

Király Péter kirunews at freemail.hu
2008. Jún. 10., K, 09:20:47 CEST

Nekem a Castorral van közelebbi ismeretségem, ez úgy épül fel, hogy
van egy XML fájl, ami megfelelteti az elemeket/attribútumokat az
osztályoknak/mezőknek. Egy kis trükközéssel lehet generáltatni ilyen
mapping fájl bejövő adatok alapján, csak ehhez ismerni kell a jávás
osztályokat.
A másik lehetőség az, hogy xpathokat adsz meg, de ehhez is ismerni
kell a backendet, ami fogadja az adatokat (kivéve persze, ha nem
valami teljesen kötetlen Lucene-szerű perszisztenciát használsz, mert
akkor elég az, hogy az elem/attribútum neve lesz a mező neve).

kiru

Te már megnézted, hogy diszlexiásak-e a gyerekeid?

Találtam egy szülőknek szóló diszlexiatesztet, amit egy perc alatt kitölthetsz. A legjobb, hogy ha gond van, akkor abban is segítenek, hogy kihez fordulj. Ja, és ez egy ingyenes oldal, nem kerül semmibe. Kattints ide: www.diszlexiateszt.hu/i.php?id=fr080609