[Java lista] képek küldése xmlben

Cpt cpt at freemail.hu
2008. Jún. 17., K, 14:52:57 CEST

az miért nem jó?

/btw, böngészőimpl függő, de általában rögtön le is töltik a képet /még ha nem is kell megjeleníteni/, régebben így gyorsítottuk egy html oldalak megjelenésést/

"Vig Balázs" <balazs.vig at dataexplorer.hu> írta:

>   Javascriptből hogyna kell letölteni jpeg/gif/png képeket? (én ezt is  beleértettem az eredeti kérdésembe) Mármint a document.getelementbyid("").src  megoldáson kívül...

Papírképek akár ingyen! Digitális fényképezőgépek már 5000 Ft ajándék fotókidolgozással a FotoMarket Online Fotóáruházban!
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,99786,162268/click.prm