[Java lista] ftp tail

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Jún. 24., K, 21:41:57 CEST

On Tue, 24 Jun 2008 21:17:25 +0200
Godán Tamás <gtom at freemail.hu> wrote:

  Hali!

> Ftp-n keresztül elérhető log fájlt szeretnék tail-ezni, tud erre valaki
> megoldást?
>
> Azok a java ftp kliens library-k amiket eddig néztem sajnos nem
> alkalmasak erre. Az apache-os majdnem jó de sajnos ha a fájl végére ér
> nem hajlandó több adatot küldeni az inputstream-en keresztül akkor sem
> ha utána nő még a fájl :-(

Egyaltalan maga az ftp szerver tamogatja ezt? Elso korben ezt probalnam
ki, mert eleg gyanus, hogy nem. Megnezi a file hosszat, aztan szepen
lenyom neked X byte-ot. Nem veletlenul van erre kulon parancs unixok
alatt. Ha nem kene erre kulon figyelni, akkor tail helyett eleg lenne
cat-et hasznalni (majdnem).

  atleta