[Java lista] java to EJB3

Laja laja at freemail.hu
2008. Jún. 26., Cs, 17:56:05 CEST

Hali!

> A fejlesztést nagyban meg tudja könnyíteni és főleg gyorsítani, ha a
> szervered gyorsan indul. Így a megír kipróbál újrapróbál fázisok
> begyorsulnak. Ezért egyszerű dolgokra érdemes Jetty-t használni, az fél
> másodpercen belül indul el ellentétben a JBoss kb fél percével.

Kipróbáltam, és tényleg nagyon gyors. Köszi!

> A funkció kiajánlásához használandó módszer web szerver segítségével sok
> mindentől függ:
>  - hány metódusod van, milyen paraméterekkel

sok ?? ~20db)

>  - kell-e felhasználó authentikáció vagy teljesen publikus a szolgáltatás

nem

>  - milyen eszközzel akarják majd elérni a szolgáltatást

szabványos (SOAP) webservice elérés...

Olvasgattam, és hát nem sokkal vagyok előrébb. Találtam teljesen alap
megoldást ami javax.xml.soap-al és javax.xml.messaging.JAXMServlet-el
operál, de találtam Metro-t, JAX-WS-t, meg persze a JBoss-ban lévő
AXIS-t. Csak azt nem tudom melyiket érdemes használni?

Laja