[Java lista] Pattern.compile bug (jdk 1.5)

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2008. Már. 4., K, 18:29:43 CET

Szia,

hát ha ilyen, és továbbra is lassú, akkor még mindig megteheted, hogy split-tel széttöröd a sort oszlopokra, és egyenként regexpeled az oszlopokat. Ez egy forciklus, és nem mondanám áttekinthetetlennek. Gondolom, az oszlophatároló (vessző) nem fordulhat elő az oszlopon belül...

Üdvözlettel,

Ivan

Ivan KETLER
Project Coordinator
NetLine/Plan new GUI

Schedule & Revenue Management
Airline Management Solutions
Lufthansa Systems Hungaria

Hungary, 1123 Budapest, Alkotás u. 53.

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters:
Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest
Fövarosi Birosag 01-09-463417

Geschaeftsfuehrung/ Management Board:
Monika Houck