[Java lista] Pattern.compile bug (jdk 1.5)

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Már. 5., Sze, 00:47:09 CET

On Tue, 4 Mar 2008 18:29:43 +0100
<istvan.ketler at lhsystems.com> wrote:

  Hali!

> hát ha ilyen, és továbbra is lassú, akkor még mindig megteheted, hogy
> split-tel széttöröd a sort oszlopokra, és egyenként regexpeled az
> oszlopokat. Ez egy forciklus, és nem mondanám áttekinthetetlennek.
> Gondolom, az oszlophatároló (vessző) nem fordulhat elő az oszlopon
> belül...

Ja, koszi megoldas mar van, csak volt erdeklodes, ezert meg
valaszoltam. :) A split egyebkent nem nyero, mert persze string tipusunk
is van, ugyhogy marad az, hogy a Match.find( int ) metodusaval kell
vegiglepkedni (annak meg lehet adni, hogy hol kezdje a match-elest), es
persze lehet belenyomni a plusz ellenorzeseket (abban az oszlopban
talalta-e meg a pattern-t, ahol kellett neki, stb.)

  atleta