[Java lista] JPA lekerdezes

Gabor Szokoli szocske at gmail.com
2008. Már. 5., Sze, 09:21:16 CET

On 3/5/08, Csaba Ragasits <ragasits.csaba at gmail.com> wrote:
>  Mentségemre legyen mondva, hogy életem második Javas programjat
>  próbálom autodidakta módon összelapátolni, egyenlőre az is nagy örömöt
>  ad nekem, ha a program hiba nélkül lefordul.

Hello Wordnek szep :-)
A StringBuilder osztalyt ajanlom meg figyelmedbe.

>  Visszatérve az eredeti problémámra, mit javasoltok, talán próbáljam
>  újra generálni újra az entitásokat?

Ha raersz es tanulni szeretnel belole, szerintem inkabb allitsd FINEST
reszletessegre GlassFishben a JPA logolasat. Esetleg kezzel vedd fel
az adatbaziskezelod JDBC driveret is.
Admin console-on egesz baratsagos, de kerdezz nyugodtan ha nem megy.

Igy latni fogod az EJBQLt es a generalodo SQLt is a logban, utobbit
kezzel is kiprobalhatod az adabaziskezelod SQL konzoljan, hogy rajojj
mi a gebasz.

Igy legrosszabb esetben is arra redukalod a problemat, hogy "Ez az
EJBQL miert erre az SQLre fordul?".

Szocske