[Java lista] JPA lekerdezes

Csaba Ragasits ragasits.csaba at gmail.com
2008. Már. 5., Sze, 08:25:50 CET

Köszönöm az észrevételeket, megfogadom a javaslataidat.

Mentségemre legyen mondva, hogy életem második Javas programjat
próbálom autodidakta módon összelapátolni, egyenlőre az is nagy örömöt
ad nekem, ha a program hiba nélkül lefordul.

Visszatérve az eredeti problémámra, mit javasoltok, talán próbáljam
újra generálni újra az entitásokat?

Thx,
Csaba