[Java lista] eclipse szövegszerkesztő bug

Legéndi Richárd Olivér roante at freemail.hu
2008. Már. 5., Sze, 10:33:47 CET

Akkor szokott az Eclipse ilyeneket produkálni, ha valami új plugin
bekavar. Nem telepítettél fel mostanában valami nem kompatibilis új
plugint? Esetleg megpróbálhatod kikapcsolni a configuration-ben, hátha
újra működni fog.

Amúgy a logok mit mondanak? Nincs bennük valami használható infó
(ws/.metadata/.log)?

Ricsi