[Java lista] eclipse szövegszerkesztő bug

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2008. Már. 5., Sze, 10:52:08 CET

Hi !

Az igaz hogy próbálkoztam 1-2 plugin-nel mostanában, lehet hogy ez kavart be...
A configuration-ben ki is kapcsoltam a pluginokat, meg újra is telepítettem az eclipse-t de nem segített.
A log-ot megnéztem, de nem találtam benne hasznos infót a sok hibaüzenet között.
Azt hiszem az lesz hogy újragyártom a ".metadata" -t.

Joe