[Java lista] Pattern.compile bug (jdk 1.5) -- meglepo vegkifejlet

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Már. 5., Sze, 11:18:47 CET

On Wed, 5 Mar 2008 10:43:48 +0100
"Andras Dobrosi" <andris at freemail.hu> wrote:

  Hali!

> Akkor cseréld a + is erre {1,} !

Dehogy cserelem! :) Azzal nincs semmi gond. Ugy csak nehezebb lenne
megerteni a kifejezest.

> Szerintem se bug, de én sem nem tudom miért lehet ez.

Hat ha a ? jelentese tenyleg {0,1} (marpedig a ketto pontosan ugyanaz
nem?) akkor elvi oka nem lehet a kulonbsegnek, csak implementacios. Meg
ugye az 1.6 peldajabaol is latszik, hogy nincs elvi oka. Az, hogy 1.5
alatt jol mukodik a {0,1} forma azt is  mutatja, hogy nem is az 1.5-ben
hasznalt alap algoritmussal van a baj. Egyszeruen figyelmetlenul
implementaltak a ? kezeleset. Szerintem. Tenyleg lehet meg
profile-olni, ha valaki nagyon raer, de a meresekbol elegge ugytunik,
hogy ugyis az lesz az eredmeny, hogy ott belul porog nagyon valami
algoritmus, es nem egy-ket rosszul megvalasztott api hivas (pl. tul sok
string osszefuzes) okozza a gondot.

  atleta