[Java lista] Pattern.compile bug (jdk 1.5) -- meglepo vegkifejlet

Gabor Szokoli szocske at gmail.com
2008. Már. 6., Cs, 09:12:04 CET

On 3/6/08, Marai Laszlo <lists at atleta.hu> wrote:
>  > Ha a feldolgozando bemenetnek hierarchikus strukturaja van,
[...]
de ha nincs, hat nincs :-)
Nem vitatni akartam, csak nekem logikusabbank tunt a korulmenyek
pontos ismerete nelkul.

Teljesitmeny teren pedig csak annyit szeretnek meg hozzatenni, hogy a
regexp megtevesztoen tomoren (nemdetermiszitikus veges automata
formajaban) irja le a nyelvtant. Es akkor meg nem hasznalhattal $1
stilusu visszahivatkozast a patternben. (nem tudom javaban lehet-e.)

Szocske