[Java lista] verziokovetes

Elek Márton einstand at gmail.com
2008. Már. 6., Cs, 10:46:38 CET

> 3. raadasul nem 4 rendszerunk van: fejlesztoi teszt1 teszt2 eles. Az se
> biztos, hogy, ami elobb ment teszt1-be az elobb megy majd elesbe is.

> 4. Akar 10-15-en is dolgozunk ugyanazon nagy projektnek mas-mas kisebb
> fejlesztesen.

> 4. miert bajlodtok a cvs-szel hasznaljatok inkabb xyz-t, mert az sokkal jobb

Tök jó a CVS és az SVN is, de én arra tippelek, hogy a Mercurial nagy
barátsággal csinálna hasonló dolgokat nektek.
http://www.selenic.com/mercurial/wiki/

(Én ugyan élesben nem használtam, de az olvasmány élményeim alapján
pont ilyenekben jók, hogy több ágból a changesetek mennek néha át az
élsebe, meg hogy párhuzamosan lehet dolgozni különböző javításokon.
Továbbá most már kezd mainstream is lenne, a Sun folyamatosan állítja
át rá a projektjeit pl. OpenJDK, Glassfish. Talán egy doksi elolvasást
megér, hogy ez kell-e nektek.).

üdv
m.