[Java lista] verziokovetes

Gergely Hodicska felho at avalon.aut.bme.hu
2008. Már. 6., Cs, 11:43:44 CET

> Tök jó a CVS és az SVN is, de én arra tippelek, hogy a Mercurial nagy
> barátsággal csinálna hasonló dolgokat nektek.
> http://www.selenic.com/mercurial/wiki/
Ezt néztem én is, tetszett is. Pl. meg lehet vele olyan dolgot is
csinálni, hogy van egy third party cucc, amibe bele kell nyúlni, de ezt
megtudod úgy csinálni, hogy nem közvetlenül annak a forráskódját kell
változtatni, hanem ezeket külön tárolja, és mindig alkalmazza ha kell.
Így könnyebb a third party cuccot upgradelni.

Viszont azt olvastam róla, hogy még elég gyenge az IDE támogatása, mivel
még viszonyleg új.

Ja SVN-nel kapcsolatban kifelejtettem egy fontos dolgot még: a közelgő
1.5-ös verzióban lesz végre merge tracking, ami az előző levélben
tárgyalt automatikus mergelések esetén is nagyon jól jöhet.

Üdv,
Felhő