[Java lista] verziokovetes

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Már. 6., Cs, 15:30:06 CET

On Thu, 06 Mar 2008 02:43:44 -0800
Gergely Hodicska <felho at avalon.aut.bme.hu> wrote:

  Hali!

> Ezt néztem én is, tetszett is. Pl. meg lehet vele olyan dolgot is
> csinálni, hogy van egy third party cucc, amibe bele kell nyúlni, de ezt

En most ezt hasznalom, igaz egyelore csak 2 fos projektekben. (Raadasul
az egyikben a masik urge csak nezegeti a repot :) ). Viszont helyeb
bohockodom egy projekthez tobb repoval is: van egy sajat repo, amiben a
fejlesztest vegzem, es van egy publikus, amibol a kollega huzza http-n az
uj verziot. A ketto kozott en mozgatom ugyanugy a valtozasokat, mintha
ketten lennek.

Eleg jopofa a dolog, mas a koncepcioja, mint a kozpontositott (CVS, SVN)
testvereknek. Helyben van mindenkinek a repository-ja: ez egy sima
hidden konyvtar (.hg) a munkakonyvtaradon belul, vagyis akar tobb
peldanyban is meglehet ugyanaz a repository a gepeden. Ebbol a
szempontbol kicsit olyan, mint az RCS-volt, amibol a CVS kinotte magat :).

> Viszont azt olvastam róla, hogy még elég gyenge az IDE támogatása,
> mivel még viszonyleg új.

NetBeanshez van Mercurial modul, szerintem eleg jo. Lehet vele harom
utas merge-et tolni, diffelni, commit message-et irni, mutatja az uj
file-okat, sot alapbol ugy muxik, hogy azokat hozza is adja a repohoz
a kovetkezo commitnal (amit en pl. amugy rendszeresen elfelejtek :) ),
stb.

  atleta