[Java lista] Egyszeru program vedelem

biziclop biziclop at gmail.com
2008. Már. 13., Cs, 13:14:41 CET

Mitol szeretned megvedeni magad?

Attol, hogy olyanok is hasznaljak a programod, akik nem vettek meg?
Akkor valami licenszkodot kell hasznalnod, ami alapjaraton kizarja a
legprimitivebb probalkozasokat. Erre a legegyszerubb modszer mondjuk a
vasarlo nevet egy ketkulcsos titkositassal elkodolni, de vannak
szofisztikaltabbak is. Szemelyes velemenyem az, hogy nem erdemes
tulvarialni az algoritmust, mert aki fel akarja torni, az ugysem fog
szarozni vele, egyszeruen az ellenorzest akarja majd kikotni.

Attol, hogy konnyen visszafejtsek vagy modositsak? Akkor obfuszkalas
kell neked, itt nincs sok valasztas, legfeljebb a kulonbozo
obfuszkatorok kozott.

Ertelemszeruen ahhoz, hogy az elso modszernek valami hatasa is legyen,
kell a masodik is. :)

lsp