[Java lista] Egyszeru program vedelem

Stef stefhun at gmail.com
2008. Már. 13., Cs, 13:56:20 CET

Szia!

Alapvetően nem szeretnék ágyúval verébre lőni... A sima felhasználóktól
szeretném megvédeni magam, akik nem vették meg.

Ez érdekelne enegem kicsit részeletesebben: "vasarlo nevet egy ketkulcsos
titkositassal elkodolni" módszer. Tudnál erről többet is írni?

Az obfocusalas mar volt tema a listán, majd visszaolvasgatok...

Üdv!
Stef