[Java lista] Egyszeru program vedelem

biziclop biziclop at gmail.com
2008. Már. 13., Cs, 15:45:35 CET

Igen, kb. arra jo, hogy egy licenszkulcsbol vissza tudod fejteni, hogy
kinek adtad ki, ad absurdum ki tudod irni, amikor valaki beirja a
licenszkulcsot, hogy ez a program x es y nevere van licenszelve,
biztos te vagy az? :)

Persze a nev melle valoban nem art par random byte-ot is rakni, bar
-mint mar mondtam- tulbonyolitani nemigen erdemes.

lsp