[Java lista] Egyszeru program vedelem

biziclop biziclop at gmail.com
2008. Már. 14., P, 14:23:18 CET

Na, erre talaltak ki azt a modszert, amikor ot perc alatt megkeresem
az osszeszedo rutint, es kiiktatom a francba.

Vagy mondjak rosszabbat? Berakok egy hookot a file megnyitas
rendszerhivasra, es figyelem, mit nyitsz meg. Kb. harom perc alatt
buksz le.

Namost persze ez az egesz parbeszed, ha annak nevezheto egyaltalan,
arra hasonlit, amikor altalanos iskolaban az osztalytarsaimmal G.I.
Joe figurakkal jatszottunk, aminek a lenyege kb. az volt, hogy fel
oran keresztul dolgoztuk ki a "taktikat", amivel megtamadjuk az
ellenseg bazisat (ami altalaban egy vagy tobb tolltartobol allt),
utana megprobaltuk "lejatszani" a csatat, de mivel a lovedekeket csak
odakepzeltuk, egy masfel oras oribalas kovetkezett arrol, hogy a Cobra
Commander kepzelt geppisztolysorozata megpattant-e az irodalmi
szoveggyujtemenyen, vagy pedig telibetalalta a szerencsetlen
aldozatot.

(Vegul verekedni kezdtunk, amit hamar meguntunk, ezert inkabb
megfogtuk a legszerencsetlenebb kolkot, radobtuk a napkozi szoba
sarkaban arvalkodo fotelre, majd kicsi-a-rakast jatszottunk, amig
szegeny gyerek nyoszorogni nem kezdett. De ez mar nem resze a
metaforanak.)

lsp