[Java lista] Egyszeru program vedelem

GIMESI_Andras__ifj x.3d.gime at gmail.com
2008. Már. 14., P, 12:55:45 CET

Hali!

> From: GIMESI_Andras__ifj:

> És ha az ügyfél fogja, és átmásolja azt a fájlt 20 másik gépre?  ;-)
>
> Persze, ha a fájlban olyan infok is vannak, amik kötik az eredeti
> géphez és/vagy op.rendszerhez, akkor jó a megoldás...

Közben eszembe jutott, hogy vagy 10-12 éve használtam ilyen védelmet a
ipper programjain, hogy egy eldugott helyre (ami biztos, hogy létezik
a rendszerben) a telepítő feltett egy fájlt egyedi információval.  A
programban teljesen szétszórtan ezen védelmi fájl elérési útját és
nevét különböző változókba eltettem, ám volt egy rutin, ami
összeszedte ezeket a darabokat, és megnézte, hogy a fájl megvan-e, és
mi van benne, meg mi van a rendszerben.  Ha OK, akkor ment a progi, ha
nem, akkor a progi kiírta, hogy kakukk, és kilépett, illetve
beállítástól (és a vevő ismert szokásaitól) függően törölte is önmagát
(az adatok megmaradtak természetesen).
Ezt a user nem tudja, hiszen csak a telepített programot és mappáját
látja.  Ha viszont átviszi egy másik gépre a programot, akkor a titkos
fájl onnan már hiányzik...
Na persze akkoriban még floppyról ment a telepítés, és arra meg
lehetett írni, mi1más...  Meg a legtöbb programomat magam telepítettem
fel a végfelhasználónál...

Üdv!
 Gime
 http://www.gime.hu