[Java lista] Egyszeru program vedelem

bognár attila attila at netalfa.hu
2008. Már. 15., Szo, 13:06:35 CET

> Nem nagyon értem mire irányulna konkréten a kérdésed. Szigorúan a tárgynál
> (meg Windowsnál) maradva a továbbiakban:

Csak azt nem értettem, hogy a virtualizáció miben változtatja meg a
másolás védelmet. Szerintem a szoftverfejlesztőknek nem igazán kellene
azzal foglalkozniuk, hogy virtuális gépben fut valami, vagy sem
(egyrészt maguknak csinálnak több munkát, másrészt egyre inkább maguk
alatt vágják a fát).
Ami szóba jöhet, az a virtuális hardver viselkedése kiélezettebb
körülmények között, de ez leginkább nagyobb teljesítményt igénylő
kiszolgáló alkalmazásoknál jön elő.

> - Mondjuk például egy Stardock WindowBlinds-et nem érdemes virtuális gépben
> futtatni, mert a dolog lényege veszik el, ugye.

Miért veszik el a lényege? :-)
(eddig nem ismertem ezt a progit, most néztem csak meg, lehet, hogy
valami elkerülte a figyelmemet)