[Java lista] Egyszeru program vedelem

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2008. Már. 15., Szo, 13:33:37 CET

Hali,

>Csak azt nem értettem, hogy a virtualizáció miben változtatja meg a másolás
védelmet.

Az egész talán ott lehet érdekes, hogy nem kell crack-szakértőnek lenni.
Síma mezei felhasználó (amilyen én is vagyok) kezében is megvannak egyszerű
eszközök felhasználásának lehetősége, ami ellen még sem trivi védekezni.

>Miért veszik el a lényege? :-)

Erre írtam, hogy "szigorúan a tárgynál maradva". :o)
A legtávolabb álljon tőlem, még a gondolata is, hogy installjak ilyen
progit, de ettől még a cucc népszerű, jó példa a virtuális gépre való
felrakásának értelmetlenségére (amiért előhozakodtam vele)...

Zárójelben:

...sőt még jó példa a crackereket szivató programvédelemre is (állítólag a
6-os verziójára nincs jó törés).
A nod32-nél (ami szintén népszerű cucc) is sikerült - ráadásul felhasználót
kevéssé zavaró - olyan programvédelemet találni, ami csak ideig-óráig
működik (v3-tól) -> ha jól tudom telepítéskor valami speciális hwsw-függő
compiling fut, plusz a vírusadatbázis-frissítés miatt folyamatos
internetkapcsolat kell, ami ugye, szintén egyszerűsítette a fejlesztők
dolgát.
Mindezt csak azért mondom, hogy a téma élő, és látnivalóan vannak tartalékok
a programvédelem oldalán is.

MM