[Java lista] Egyszeru program vedelem

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Már. 15., Szo, 10:01:45 CET

Halihó!

> A tanulság persze az, hogy feltörhetetlen védelem nincs, max.
> nehezíteni lehet a (jogtalan) felhasználást.

  Régebben több programot "szabadítottam" meg a korláttól szórakozásképp,
akkoriban a gépi kód volt az "életem". Volt olyan program, amiben a hasznos
kód fele volt az, ami a védelmet szolgálta... viszont a programok jó részében
annyi volt a védelem, hogy volt valahol egy CMP és egy JNZ, amit NOP-ra
cserélve vígan ment tovább, mintha minden rendben lenne.
  Mint ahogy említette valaki: szolgáltatást kell kötni hozzá. Ha nem kötsz
hozzá szolgáltatást és maga a program valóban jó és hasznos, akkor valaki más
kihozza ingyen fél év múlva nyilt forrásban.

  A védelemhez kérdés, hogy mennyire vannak személyes információk a mentett
állományokban, egyátalán ment valamit, kell hozzá internet kapcsolat, cégek
fogják használni, vagy inkább magánszemélyek, satöbbi. Ha ezek megvannak,
akkor is lehetőséged van beszédesebb utat választani, próbálj meg az
ügyfelekkel - ha lehet - személyesebb kapcsolatot kialakítani, vagy az
egyösszegű kifizetés helyett egy folyamatos upgrade lehetőséget olcsó havi
pénzért, amit persze lehet előre egy évre kifizetni, satöbbi. Legyél
kreatív... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/authgabor